woensdag 1 april 2015

Als de lente komt...

... dan rennen wij hard heen en weer! Wat een prettig fenomeen zodra de temperatuur stijgt; de deur naar het balkon wat vaker open , de katjes met hun neus weer naar buiten. De katten hier vinden het geweldig! De eerste paar lekkere dagen die we al gehad hebben, konden ze zich uitleven. Er werd gerend door de gang, kamer en zo het balkon op, om vervolgens weer naar binnen terug te scheuren, met z'n twee achter elkaar aan of gewoon een solo-race met een hoop geluiden en kreten :-)

Wat mij betreft mag de lente écht door gaan zetten in april. We hebben nu wel genoeg regen, wind, buien, mist en al die andere onzin gehad, ja toch? Voor mens en dier is het trouwens van groot belang dat we weer kunnen gaan profiteren van mooier en warmer weer. Vitame Z(on) opdoen. Dit zijn immers vitaminen waar we het hele jaar weer op moeten teren! Laten we eerlijk zijn, we zitten al 6 maanden binnen met z'n allen. Dat wordt een beetje vervelend.

Tip voor de aankomende lente? Ga er lekker op uit! En heb je katten die je niet alleen wilt laten, denk dan even aan de Kattenwacht; ik kom je favorieten graag verzorgen en de aandacht geven die ze verdienen.

Heb je een balkon en durf je de katten daar niet op los te laten? Kunnen ze naar de buren of kunnen ze er vanaf springen? Een kattennet is een goeie oplossing. Op mijn eigen balkon heb ik dat ook gedaan; over een breedte van ruim 8 meter en een hoogte van ca. 2 meter hangt een net gespannen. Met degelijke draadspanners. Duidelijk bestand tegen een fikse storm want alles hangt na een jaar nog steeds mooi strak. Iets voor jouw balkon misschien?

Zie je het niet zitten om zo'n net op te hangen en te spannen? Laat het me weten; voor een zeer schappelijk tarief lever ik niet alleen zo'n net, ik hang het tevens bij je op! Neem even contact op voor een offerte op maat via www.kattenwacht.nl

Dus áls de lente komt .... :-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten