woensdag 10 februari 2016

Katten Inenten ... belangrijk!

De Kattenwacht hanteert het principe dat alle katten een geldige inenting tegen katten- en niesziekte moeten hebben. Waarom? "Mijn kat komt nooit buiten meneer, dan hoeft dit toch niet?"

Kattenziekte en niesziekte zijn erg vervelend en erg besmettelijk. Uw kat hoeft nooit buiten te komen maar ik als kattenverzorger kom wél van buiten, sterker: ik kom op heel veel adressen waar katten zijn. Er bestaat dus een kans dat ik mogelijkerwijs iets van een virus over kan dragen / bij me kan hebben. En wat gebeurt er dan? Wat als uw kat ziek wordt? Kattenziekte heeft vrijwel 9 van de 10 keer een dodelijke afloop.

Ik neem dus geen enkel risico. Ik neem in feite VOOR U geen risico! Ik wil dat uw kat gezond blijft. Uw kat dient dus een geldige inenting te hebben als er een oppas wordt afgesproken; het medische boekje heeft u bovendien ter inzage klaar liggen voor mij. Een en ander staat tevens in de voorwaarden op de website van de Kattenwacht. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.

~Thiemo | Kattenwacht.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten